زندگی نو

ماجراهای بدنیا اومدن پسرم

زندگی نو

ماجراهای بدنیا اومدن پسرم

هفته 32

سلام پسر گلی مامان ایشالا که حالت خوبه گلم.. امروز وارد هفته 32 زندگیت شدیم دیگه کم کم داره استرسم میگیره  اصلا نمیدونم وقتی به دنیا میایی زندگی ما چه جوری میشه ولی میدونم که خیلی تغییر میکنه هیجان دارم من با تو مزه ی مادر شدنو میفهمم پسر مامان ایشالا که تو پسر خوبی واسه پدر و مادرت باشی و ما هم پدر مادر خوبی برات باشیم مامانی آرزوم خوشبختیته پس هرچی که بهت میگم بدون از روی دوست داشتن زیاده نه از روی زور و اجبار گل پسرم من به دلم داده که دقیقا 20 آبان به دنیا میایی و ایشالا که همون موقع میایی خیلی دوست دارم مامانی باباتم خیلی دوست داره اون از خیلی وقته که اسم تورو انتخاب کرده اسمت حسین مامانم به عشق امام حسین (ع) این اسمو برات گذاشته منم که راضی ام

آخر این هفته نوبت دارم برا دکتر چهارشنبه ایشالا میرم میبینمت گل مامان فعلا بای بای من برم نمازمو بخونم صدای اذون میاد میدونم که توام الان تو دلمی این صدارو میشنوی

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 00:05 http://yasaminkuchulu.blogsky.com

سلام خانومی برا من قسمت درج عکس نداره منم همیشه تو پیکو فایل اپلود میکنم ازونجا کپی میکنم سایز بزرگ عکسم اول باید از پیکچر منیجر کوچیک کنی و سایز وب بکنی بعد اپلودش کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد