زندگی نو

ماجراهای بدنیا اومدن پسرم

زندگی نو

ماجراهای بدنیا اومدن پسرم

28 روزگی

سلام گل پسر مامان امروز وارد 28 امین روز زندگیت شدی تو این مدت وقت نکردم بیام پست بذارم از بس سرگرم خودتم بچه ی بی آزاری هستی ولی خوب زحمت بچه خیلی زیاده از وقتی تو اومدی پسرم همه چی رو تحت الشعاع قرار دادی زندگیمون خیلی عوض شده درسته که مثل قبل آزادی نداریم ولی اینقد عزیز و شیرین هستی که اصلا تو خونه موندن به خاطر تو برام سخت نیست کنار تو بودن برام شیرینترین لحظه ها شده همچنین واسه بابات بابایی سرکار که میره کلی دلتنگت میشه بابات خیلی دوست داره و خیلی ام تو بچه داری کمکم میکنه واقعا که خدا برای منو تو نگهش داره بابات بهترین همسر دنیا و بهترین بابای دنیاست :) الان تو خوابیدی و من از فرصت استفاده کردم اومدم پست بذارم امیدوارم که امروز بذاری من غذا درست کنم چند روزه که داریم غذای بیرون میخوریم آخه تو نمیذاری مامانی الهی فدات شم نفس کوچولوی خودم 

خیلی نسبت به روزای اول رشد کردی پسری تشکت دیگه داره برات کوچیک میشه وزنتم شده 4 کیلو ایشالا زود زود بزرگ میشی مامانم

اینم عکسای نفس خودم قربونت بشم مامانی:





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد